Стежка Довбуша, Яремче

Опис:

Стежка Довбуша – пішохідний туристичний маршрут, створений ще 1902 році. Його протяжність 4 км Названий так на честь Олекси Довбуша – карпатського героя, проводиря опришків (народних месників). Маршрут закільцьований, проходить уздовж обриву над ділянкою дороги Яремче-Рахів, після стежка веде вглиб лісу до масиву кам'яних нагромаджень, так званим скель Довбуша, і так само лісом виводить до початкової точки маршруту. Маршрут не складний, проходимо в будь-який час року, і не вимагає спеціальної підготовки.

Спочатку стежка не справляє ніякого враження. Просто йдеш по звичайному лісі, розглядаєш примітивні фігурки з каменю та іншу сучасну "наскальний живопис". Далі стежка виводить до обриву - стає цікавіше. Відкривається вид на річку Прут та на дорогу до Рахову. Стежка в цей час петляє між каменів, але легше йти за ним, ніж між ними.

Далі починається чистий сосновий ліс. Тут головне не пропустити поворот. Так і хочеться йти вздовж парканчика прямо, але потрібно повернути ліворуч. І там буде найцікавіше - Скелі Довбуша. Чесно кажучи, це скоріше величезні вылуны, ніж скелі, але все одно досить таки гарно. Біля скель розвилка. Одна стежка веде на вершину якоїсь гори, не пам'ятаю назви, інша повертається у вихідну точку. Нічого цікавого по дорозі назад вже не буде - просто ліс, зарослий чагарником.