Опис:
Фунікулер у Києві є незамінним щоденним видом транспорту для багатьох мешканців міста, а для деяких, романтиків ще й атракціоном. Кожні добу Київський фунікулер, незважаючи на, здавалося б, невисоку швидкість (всього лише 2 метри в секунду) встигає обслужити 15 000 пасажирів. За рік роботи фунікулера його послугами користується пасажиропотік, порівнянний з офіційною чисельністю населення столиці, приблизно 3 000 000 чоловік.
Будівництво фунікулера розпочалося ще в царській Росії в 1903 році, а перший рейс здійснений у травні 1905 року. Вагони фунікулера тоді були зроблені з дерева і рухалися з тією ж швидкістю, що і в наші дні. Примітно, що все обладнання разом з рухомим складом було виконано на замовлення в Швейцарії. В первісному проекті планувалося спорудити магістраль протяжністю 250 метрів. Перешкода у вигляді приватної садиби завадила втілити проект у реальність. Господарі вимагали завищену суму компенсації за знесення споруди. Тоді шлях вкоротили на 40 метрів, і нижня станція була розташована на Боричевому току. Цю проблему вирішили вже радянська влада у 1929 році при капітальному ремонті дороги. Довжина рейок була збільшена, як і планувалося за попереднім кресленнями, і тривала від Михайлівської площі до нової зупинки — Поштової площі.
Сьогодні канатний трамвай радує гостей і туристів столиці. Проїхавшись у затишному вагоні, Ви зможете помилуватися панорамою Подолу, річкового Вокзалу на Дніпрі і острова Труханів. У вестибюлі верхньої зупинки біля Михайлівського собору у Вас буде можливість побачити архівні картинки фунікулера, макети станцій і вагонів попередніх поколінь, а також більше дізнатися про його історію.
Розклад рейсів фунікулера зазвичай залежить від пікових навантажень. Інтервали становлять максимум 10 хвилин. Поїздка займає всього 3 хвилини в будь-якому напрямку. На кінцевих зупинках Вас чекає безліч інших визначних пам'яток міста.
Страница в каталоге предприятий: Киевский фуникулёр
Мапа:
Дивиться також:
Готелі та квартири в Києві
Відео про це місце:
Інші пам'ятки поруч: