Часто задаваемые вопросы про "Пік готель" :
Доброго дня! На жаль так і не приїхав до готелю «Пік», адже мене обурило спілкування директора по телефону.
1. Щоб отримати відповідь на дзвінок, будьте готові цілий день їм надзвонювати. Мені «пощастило» додзвонитись аж під вечір і з самого початку розмови зрозуміло, що мені зовсім не раді. Хамський тон, насмішки, не представились - все, що я можу сказати про розмову з адміністрацією готелю.
2. Мені відмовились показати готель. Тобто я маю бронювати номер, не знаючи, які там умови. Звідки я маю знати, що інформація на сайті актуальна та правдива? І це, не зважаючи на те, що я був готовий їхати з іншого міста машиною, потім орендувати джип, адже готель знаходиться на горі. Це одразу ставить під сумнів неперевершиність їх готелю та наявність усіх зазначених умов.
3. Мені прямим текстом сказали, що не хочуть бачити мене в цьому готелі. Люди готові витратити 2 години та немаленьку суму на дорогу та оренду автомобіля, а ви просто повідомляєте з насмішками, що не хочете бачити нас??? Я вперше бачу таке хамство… Дякую за «крутий» відпочинок, який так і не відбувся