Часто задаваемые вопросы про Санаторий ”Дубрава” :
Щиро вдячна адміністрації санаторію за такий чудовий підбір кадрів. Дуже уважний, добрий та ввічливий колектив! Особлива подяка адміністратору Будовій Наталії за її чуйність, людяність та поважне ставлення до відпочиваючих. Саме такі люди ,які роблять добро та вміють працювати з людьми заслуговують на подяку! З повагою, Галина
Не вірте рекламі
В санаторіі є все необхідне для лікування і відпочинку. Але відсутня елементарна організація робіт. Складається враження, що в санатоіі відсутні люди, які відповідають за відповідні ділянки. Столова заслуговує подяки. Не можу конкретно написати за безпорядки, так як зривається текст.
Відпочинок сподобався - відпочила і душею, і тілом. Лікування ефективне. Всі працівники санаторію доброзичливі. Скрізь панує чистота: і на подвір`ї, і в корпусах, і в кімнатах.
Звіт про перебування, лікування і існування. Санаторій Діброва, Київська обл. м. Біла Церква. Час перебування 25.10.10 по 11.11.10. Проживання: 6-ти поверхова будівля, кімнати блочні на дві персони, на дві кімнати один коридорчик, один унітаз у з умивальником, і одна душова кабіна з умивальником. З початку був поселений в кімнату на четвертому поверсі, де НЕ працював замок, після трьох звернень до адміністратора, і до зам.головного лікаря по АГЧ, змушений був звернутись до головного лікаря, яка вирішила питання, і мене перевели до кімнати №307. Моє питання і пропозиції. Для чого утримувати трьох адміністраторів, які нічого не вирішують, не знають номера телефону автобусної станції, а також номера телефону залізичного вокзалу? Для чого потрібен зам.головного лікаря по адм. господарській частині, Іщук Анатолій Григорович, який однозначно за освітою мабуть інженер, але на моє звернення про поломаний замок в кімнаті НЕ відреагував, переклавши ці обов’язки на сестру хазяйку, яка є просто жінкою, і НЕ зобов’язана знати що таке рігель замка, що таке серцевина замка, що таке головка змішувача води, і що таке поплавок в змивному бачку. Крім того по периметру санаторія в багатьох місцях пошкоджена огорожа, це зі сторони річки, і зі сторони лісу від котельної, це вже не справа сестри господарки, за це має відповісти пан Іщук, який мабудь і не знає про ті пошкодження. Крім того, добрий господарник не залишив- би в такому стані як є, кришу так званного павільону, і при наявності такої кількості дармової деревини, за допомогою мотопилки міг би зробити декілька лавок для сидіння біля річки в межах санаторію, тому що тих десяти сов деповських лавок що біля входу і церкви, явно не вистачає. За котельною купи будівельного сміття, які не прикрашають територію. На мою думку пан Іщук випадкова людина на цій посаді, соромно за таких господарників. Харчування. Дві зали для хачуння, в які вміщаються ВСІ проживаючі в санаторії, навіть в одному з залів і стійка для вживання їжі,що є не в кожному санаторії. (це заслуга медиків,хто мене розуміє). Моє питання і пропозиції. Чому, і хто дав таку вказівку розділяти людей на ДВІ зміни? – це утворює великі незручності для відпочиваючих з великим віковим діапазоном. Які обов’язки має дієт.сестра крім регламентованої (не знаю ким) з 10до 11.30 видачі мінеральної води, і наклейок бірочок на санітарні книжки? 08.11.10, за столом №25, сталось так що людина, якій НЕ ЧІТКО БУЛО вказане місце за столом, випадково з’їла їжу іншої людини, для поновлення обіду прийшлось залучити ТРЬОХ працівників їдальні, які як потім виявилось були практикантами, а на зауваження, дієт сестра з ображеним виглядом, зухвало і нахабно розпорядилась офіціантці Олі поновити обід. Звичайно людина залишилась ображеною і Незадоволеною, після чого покинула санаторій. У великому залі їдальні, біля тієї дієт сестри, в одному горшку росте ТРИ вазони фігус, пальма, і ще щось, то потрібно або розсадити, або викинути, щоб не знущатись над рослинами, і не смішити людей. Саме харчування, під час мого перебування було різноманітним, смачним, і як для мене з вагою майже 100кг. ПОВНІСТЬЮ достатнім. Особливо смачний хліб, страви з гарбуза, випічка, і постійне існування на всіх столах кетчупу ,гірчиці в тюбиках, а також спецій. Лікування. Все що задекларовано в путівці, в інтернеті, відповідає дійсності. Воно і не дивно, головний лікар за фахом невропатолог, професіонал своєї справи,(яка оглядала мене особисто в перший день перебування), а також Непоганий дипломат, крім того ще й гарна жінка. Начмед – професіонал-фізеотерапевт, молодий, розумний і виважений, знає більше ніж говорить. ВСЕ МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Є НА НАЙВИЩОМУ РІВНІ. Так тримати! Менеджмент і інформаційність. Санаторій фінансує існування власного інтернет сайту, є і поштова інтернет адреса. Мої питання і пропозиції. Чому в інтернеті на власному сайті висвітлена НЕДОСТОВІРНА і неповна інформація? На мої три електронних звернення я отримав одну, з великим запізненням неповну відповідь. Ні в інтернеті ні в путівках НЕ висвітлено про існування в санаторії стоянки для авто, (куди можна їхати власним транспортом), погано висвітлено розташування санаторію на березі річки, (де можна ловити рибу). Санаторні книжки можна замовляти на набагато дешевшій бумазі, тому що вони є одноразові. На офіційному сайті санаторій представлений в декілька разів гірше ніж це в дійсності, ( старі маленькі фотки з мобільного телефону). Недостовірно написано про відсутність телевізорів на другому поверсі, про сауну,(в яку доречі я так і не зміг потрапити), але чітко задекларовано вартість проживання в номерах люкси і напів люкси. Навіть студенти початкових курсів факультетів готельного і санаторного бізнесу, знають про визначення номерів люкс, які доречі мають бути всі забезпечені спліт системами кондиціювання, а не тільки подвійними ліжками. Я зустрівся з тією особою яка один раз дала мені відповідь на моє електронне звернення, на привеликий жаль НЕ можу назвати її менеджером, на жодне з поставлених питань ця жінка відповісти не змогла, для виходу на персональний сайт санаторію, вона набрала пошукову машину GOOGLЕ, потім перейшла на МЕТу, і лише потім через якийсь непотрібний пароль на свій сайт, декілька раз вона говорила мені про якусь комерційну таємницю, і вся розмова закінчилась тим що ця жінка зі своєї сумки дістала замість хустинки якість одноразові серветки і почала витирати сльози. Це свідчить про повне невміння володіння комп’ютером. Доречі в кабінеті двох так званних менеджерів стоїть система кондиціювання,за які такі заслуги? На мою думку менеджери санаторію випадкові, люди, які зовсім НЕ є менеджерами, своїми діями і бездіянням вони принижують рейтинг санаторію, можна зробити безліч гарних краєвидів, показати гарну річку, гарну рябіну що росте біля кухні їдальні і виставити вже в проплаченому власному сайті, але для цього потрібні бажання, вміння і головне знання. Можу ще додати що під час мого перебування в санаторії, мені жодного разу не міняли постільну білизну.